dimarts, 3 de juliol del 2012

Oh! No! M'estic quedant calba?!

Mai m'havia crescut tant el cabell com quan vaig estar embarassada! Tenia una melena més dura, brillant, forta... i gairebé no em queia el cabell! I és que durant l'embaràs, gràcies als estrògens, el cabell creix més ràpid i més fort. Però és clar, els cabells tenen una durada determinada i han d'acabar caient. Si durant 9 mesos (i una mica més) no cauen, què passa? Doncs que han de caure tots de cop! I el canvi hormonal els ajuda... Això és el que m'està passant, des que la meva filla té uns 4 mesos, que el cabell ha començat a caure de forma espectacular, hi ha dies que em cauen clapes i tot. Però no cal fer-hi res, a part d'un bon pentinat que dissimuli aquesta calvície. En el meu cas, sempre porto el cabell recollit, perquè si no, la meva filla ja m'hauria deixat més calba encara!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada