dissabte, 15 de desembre del 2012

Contes per a nenes?!

Ahir vaig anar a fer una volteta a buscar una panera per la panera dels tresors de la meva filla ja que hi hem afegit coses (de fet l'estem transformant una mica per adaptar-la a la seva edat) i se'ns ha quedat petita. El cas és que vaig entrar a una botiga d'aquestes que tenen coses per la llar bé de preu a veure si trobava alguna cosa que em servís. Com sempre que vaig a una botiga d'aquestes, vaig aprofitar per mirar tota la botiga i vaig passar per la secció infantil, on tenen un munt de contes i aquest cop en tenien molts en català, cosa interessant!

El que jo no sabia és que també hi ha contes per nenes!! Què és això de contes per nenes?! És esgarrifós! No em vaig atrevir a obrir-lo perquè veient la portada ja m'imagino el contingut, us ho podeu imaginar vosaltres mateixes/os. Em sembla vergonyós que en aquests temps que corren, on els prínceps blaus ni són blaus ni són com ens els han venut i que avui dia la majoria de princeses treballem per guanyar-nos les garrofes, encara s'expliquin contes per nenes. No és que vulgui igualtat en tot, també entenc que hi ha coses "innates" que tenim els nens o les nenes, però que s'encaselli d'aquesta manera als infants em sembla terrible, perquè així no hi haurà manera de canviar-ho. He dit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada