dissabte, 16 de març del 2013

Un premi! Quina il·lusió!!!

Tenia pensat parlar d'una altra cosa, però he vist que el blog ha rebut un premi i no he pogut estar-me d'acceptar-lo!! Per això l'entrada ha anat amb una mica de retard!

L'Elisabetsalie del blog manetesicosetes ha considerat aquest bloc mereixedor del premi One Lovely Blog Award! Moltíssimes gràcies per pensar-hi! Em fa molta il·lusió perquè és el primer premi que rebo pel bloc i a més, veure que algú el considera encantador és fantàstic.

Un cop reps els premi cal seguir les instruccions: explicar set coses sobre tu mateixa i premiar 15 blocs mereixedors del premi.


Set coses sobre mi (tot i intentar mantenir l'anonimat :-p):

1. Sóc apassionada pel que m'agrada x_x
2. Em costa decidir-me per les coses, però quan ho tinc clar no hi ha qui em pari :-p
3. Sóc somiadora ^_^
4. Des que sóc mare sóc més segura de mi mateixa :-o
5. M'agrada la meva feina o_o
6. A vegades sóc una mica sossa :-(
7. Sóc molt perfeccionista :-|

Premiar 15 blocs mereixedors del premi. Tots els blocs que referencio a la dreta de la pàgina hi són per alguna cosa. I tots serien mereixedors dels premi. Com que n'he de nombrar 15 i n'hi ha alguns que ja tenen el premi, anomeno els altres, per ordre alfabètic:

  1. A flor de pell
  2. Con la teta hemos topado
  3. Diari d'una mare ginecòloga
  4. Diario de una mamá pediatra
  5. Dolce Far Niente
  6. En minúsculas
  7. Ibone Olza
  8. Ja SOM aquí!
  9. La Mama Vaca
  10. Mà a mà, pell a pell, cor amb cor
  11. Mareta meva...
  12. Som la llet
  13. Somsis
  14. Una maternidad diferente
  15. Un papá como Darth Vader...
 Moltes felicitats!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada